Dit document is een betoog wat ik heb geschreven in het vierde jaar van VWO. Het betoog is geschreven voor het vak Nederlands en gaat over de nutteloosheid van onderwijs in literatuurgeschiedenis. Bevat ook de opdracht en schrijfplan.
aardrijkskunde bedrijfseconomie biologie duits economie engels filosofie frans geography geschiedenis godsdienst history informatica kunst latijn leerling m&o maatschappijleer maatschappijwetenschappen management & organisatie management en organisatie natuurkunde nederlands scheikunde wiskunde b