Studybot answer

Ask a question ›
 
Question asked by: NasjeKas - 2 years ago

Schrijf een samenvatting over het onderwerp: Reflectie verslag schrijven.

Wat ging goed?
Het interview met Dhr. C. en zijn dochter Irene verliep soepel, en ik kon hun zorgen goed in kaart brengen. Het gebruik van de FES-I was effectief en gaf duidelijke inzichten in de valangst van Dhr. C.
De samenwerking tijdens het multidisciplinair overleg was constructief en leidde tot een goed behandelplan.

Wat vond ik moeilijk?

Het was lastig om de juiste balans te vinden tussen het luisteren naar de zorgen van Dhr. C. en zijn dochter en het sturen van het gesprek naar de benodigde informatie.
Het interpreteren van de FES-I resultaten was in het begin uitdagend, maar met begeleiding ging het beter.
Het cordineren van de verschillende onderdelen van het behandelplan en ervoor zorgen dat iedereen op dezelfde lijn zat, was soms ingewikkeld.

Persoonlijke Leervragen voor de Volgende Periode
Hoe kan ik mijn vaardigheden in het interpreteren van screenings- en meetinstrumenten verder verbeteren? Op welke manieren kan ik effectiever communiceren en samenwerken met verschillende disciplines binnen een zorgteam?
. De tekst moet geschreven zijn op het niveau van het MBO. De tekst moet geschreven zijn in de Nederlandse taal. De tekst moet in onbeperkt aantal woorden geschreven zijn. De stijl van de tekst moet zijn: geen voorkeur.

Answer generated by AI Report answer

Ask a study question and we will try to answer it as best we can.

Ask a question
 
Log in via e-mail
New password
Subscribe via e-mail
Shopping Cart

Deal: get 10% off when you purchase 3 or more items!

Deal: get 10% off when you purchase 3 or more items!

[Inviter] gives you € 2.50 to purchase summaries

At Knoowy you buy and sell the best studies documents directly from students. <br> Upload at least one item, please help other students and get € 2.50 credit.

Register now and claim your credit