Leg mij uitgebreid het volgende onderwerp uit: Een opsporingsambtenaar mag:
A in geen geval inbreuk maken op de grondrechten van burgers
B vanwege zijn opsporingstaak altijd als dat nodig is, inbreuk maken op de grondrechten van burgers
C als de officier van justitie dat toestaat inbreuk maken op de grondrechten van burgers
D inbreuk maken op de grondrechten van burgers, als hij zich aan de wettelijke regels van zijn bevoegdheden houdt De uitleg moet geschreven zijn op het niveau van het MBO.
Ask a study question and we will try to answer it as best we can.
Ask a questionAsk a study question and we will try to answer it as best we can.
Ask a question