Studybot answer

Ask a question ›
 
Question asked by: Friesland123 - 3 years ago

Schrijf een verslag over het onderwerp: Model van korthagen, Je toont aan dat je kritisch hebt gereflecteerd met behulp van theorie (i.i.g. theorie over herstel en positieve gezondheid)

in. hoeverre je bent uitgegaan van de visie dat mensen deskundige zijn van hun eigen leven en daar de regie over willen hebben.

Samen met N. het model van korthagen ingevuld. Dit hebben we gedaan tijdens mijn diensten bij De Reidhin.

Fase 2 terugblikken. Omdat N. een korte concentratieboog heeft, lukte het vaak niet om de gesprekken aan tafel te voeren. Ze was snel afgeleid. Ik heb daarom samen met haar veel wandelingen gemaakt of tijdens het koken veel vragen gesteld.

Fase 3 bewustwording. Ik denk doordat ik heel enthousiast was in mijn benadering richting N. dat zij hier goed op reageerde. Ik stelde niet directe vragen maar maakte er meer een verhaal van. Zo kreeg zij het gevoel dat ze gehoord en gezien werd, waardoor ze enthousiast begon te vertellen over hoe zij haar leven voor zich zag,

Fase 4 Alternatieven ontwikkelen

Fase 5 doelgericht handelen. De tekst moet geschreven zijn op het niveau van de Hogeschool. De tekst moet geschreven zijn in de Nederlandse taal. De tekst moet in onbeperkt aantal woorden geschreven zijn. De stijl van de tekst moet zijn: geen voorkeur.

Answer generated by AI Report answer

Ask a study question and we will try to answer it as best we can.

Ask a question
 
Log in via e-mail
New password
Subscribe via e-mail
Shopping Cart

Deal: get 10% off when you purchase 3 or more items!

Deal: get 10% off when you purchase 3 or more items!

[Inviter] gives you € 2.50 to purchase summaries

At Knoowy you buy and sell the best studies documents directly from students. <br> Upload at least one item, please help other students and get € 2.50 credit.

Register now and claim your credit